14+1 haftalık hamileyim. 1 haftadır kasıklarımda ağrı, vajinadan baskı ve regl sancısı gibi bir his vardı. En son böyle bir hissi, ilk çocuğumda hissettiğimde 4 cm açıklığım ortaya çıkmıştı . Bugün doktora gittim ve rahimde kasılmalarım olduğu söyledi. Rahim ağzı kapalı, serviks uzunluğu yeterli dedi. Magnezyum başlattı, vajinadan kültür aldı ve haftaya kontrole çağırdı. Bu durumu yaşayan var mı kızlar? Sizler benzer neler yaşadınız?