Kızlar oğlum 17aylık, önceki süreçleri anlatıp uzatmak istemiyorum en son ayakta sallayarak uyutuyordum en son 3-4gün önce tak etti ve bir anda sallamayı kestim. Şuan gece rutinleri yapıp ışıkları komple kapatıyorum çünkü loş ışıkta uyumuyor. 4günde gayet güzel geçti yanına uzanıyorum bazen pışpışlıyorum çok direnmeden uyuyor. Gündüz uykusı biraz daha zor geçiyor oda tam karanlık olmadığı için ama dert etmiyorum. Sıkıntım şu gece sürekli emmek için uyanıyor gece emmesini kesmek istiyorum. Siz nasıl bıraktırdınız bir andamı yoksa kademeli olarak mı?