kemalefe kızlar ben bu hastanede doktor mehmet özmene gidiyorum bu doktorda doğum yapanlar var mi ? İlgisi falan gayet iyi çok neşeli güler yüzlü bir doktor ama doğumu nasıl oluyor bilmiyorum