Ilkyaz Canım zor tabi benim de başıma geldi ilk eşim tarafından aynı senin kadardım. Ben kabullenmedim çocuğum doğdu bir kaç sene sonra ayrıldım çünkü benim huyum çok pis asla ihaneti kaldıramıyorum ister netten olsun ister başka bişiden. Sadece çocuğumu düşündüm ve öyle devam ettim hayatıma. Şimdi çok daha mutluyum yeni eşimle bebeğimiz oluyor haketmeyenler heleki hamileyken yolla gitsinler. Evlatlar herzaman bizim herşeyden önemliler. Kıymetimizi bilmeyenlere de sopa 😉