Kızlar başvuru yaptık, doğum bekleniyor diyo. Burdan okuduklarıma göre muhtemelen onaylandı başvuru. Sorum şu gönderilen beşik sallanıyormu, Aparatı varmı? Doğumdan bi kaç ay sonra köye gitmeyi planlıyoruz öyleyse onu orda kullanmayı düşünüyorum. Çok işime yarar. Yoksa onun yerine küçük sallanan bir beşik alalım dedi eşim.