Kızlar herkese merhaba
Bugün tam 39 haftalık oldu kontrolüm vardı . Her şey yolunda ama ne sancı çıktı ne de açılmam var . Bu arada çatı muayenesi yapıldı hiç korkulacak bir şey yok . Burda öyle yazılar okudum ki ilk başta çekindim açıkçası ama tedirgin olmanızı gerektirecek bir durum yok . Bebiş 3800 . Doktor diyet verdi 😂 1 hafta içinde tüm tuşlara basıyoruz dedi . Günde 10bin adım , ördek yürüyüşü , pilates topunda hareketler , günde 7-8 hurma , ahududu çayı, perine masajı , artık hepsini yapacağız 🫣
Bu arada her şey yolunda giderse ssvd olacak