NobleMom ilk gebeligimde bana da suni sanci verdiler acilma var mi yok mu kontrol bile etmediler yasadigim sehirden ve doktorundan kaynakli sanirim ama ikinciye hamileyim ve o suni sanciyi nasil cekicem diye korkuyorum. Suni sanci sizde nasildi acaba inanin bilgilenmek icin soruyorum ki cogu yorumda normal sanci gibi denmis. Ben normal sanci cekmedim ama suni sanci benim cektigim gibiyse ve bu normal sanciysa insanlar nasil hastaneye gidebiliyor. Inanin suni sanci verildikten sonra yuruyemedim ben agridan ve o agri iki uc saniye gecer gibi yapip 1 dakikadan fazla suruyordu. Dusunun o kadar cok agri cektim ki dogumda bayildim ve kizimin nasil dogdugunu bile hatirlamiyorum. Uyandigimda afedersiniz icten disa onden arkaya komple dikis icindeydim. Bazen diyorum bende mi sikinti var 14 saat sanci ceken kuzenlerim var ben o agriyi 14 saat cekemezdim.