Merhabalar, geçen sene bu ay gebelik oluşmuştu ancak kimyasal olmuştu ve TSH sorunumdan dolayı önce ona odaklandık. 1 yıldır korunmuyoruz ancak çok da yumurtlama gibi şeylere dikkat etmiyorduk, Aralık ayında TSH çok şükür 1.36 a düşünce artık ciddi bir şekilde basladik. Geçen ay ve bu ay letu da kullandım. Bu ay göğüs hassasiyetim, baya akıntım ve batmalarim ve hem sağ hem sol kasiktan. Erken gebelik testi dün sabah ilk 2-3 dk da çok net çizgi çıkardı. Kaset testlerde de gölge gibi görüyorum ama anlamıyorum. Bu ay sizce umut olabilir mi? Teşekkür ederiim!