hazalufuk ben iki normal doğum yaptım. Bende ilk dogumumda çok merak etmistim korkmuştum. İlkinde biraz büyümüştü genel cerrahiye gittim ikinci gün krem yazdı iki tane sürdün o şekilde geçti . İkinci de de içeri ittiler doğumdan sonra söylemiştim ben hemoroid çok mu kötü oldu diye . Parmağıyla içeri itiyor bebek doğup, o kısmın bakımını yaparken. Bida çıkmamışti rahat geçmişti. Doğumdan sonra da kabız olmamaya dikkat edin. Soğuk sıkım hindistan cevizi yağı kabızlık için bire bir .