dceviz
Canım imkanın el veriyorsa fetal DNA yaptır için rahat eder .Bizim bebeğimizinde kafası hep büyüktü doktor başta korkmuştu hastalığı olabilir diye.Fetal DNA yaptırdık tertemiz çıktı. Yoksa bebeğimin hastalığı var diye 9 ay kendime zehir edicektim düşünmekten.Bebeğimde çok şükür sağlıklı doğdu.