nese_k Arkadaşlar 3 aylık hamileyim ve mide bulantım bir aydan fazladır sürüyor. Bir şey yemek içmek istemiyorum. Doktorum bu ilacı önerdi. Aranızda kullanan ve fayda gören var mı ? Şikayeti olan da söyleyebilir mi acaba ?
fufuuu nese_k Bulantılarım yüzünden kullandım ben de . Bana yardımcı oluyordu gerçekten. Uyutuyor biraz sadece. Hamileler için sık kullanılan bir ilaç.