demom
malelsef ben de bu ay transfer oldum, ama biyokimyasal oldu ve negatif sonuçlandı. doktor embryo kalitesinden kaynaklandığını söyledi. benzer kalitede embryolarım var ama çok umutsuzum tekrar edecek diye.
Günlerdir ağlamaktan üzülmekten içim dışına çıktı. açıkçası çaresiz hissediyorum. 2 ay dinlenip tekrar deneyeceğiz sanırım. çok aşırı zor bi süreç