4 gün önce kanamam olmuştu aynı gün 6+2yle uyumlu kalp atışı vardı bugün normal muayene olmaya geldim devlet hastanesinde kadın kalp atışı göremiyorum cihazdanda olabilir dedi üst kattaki usg görüntüleme merkezine yönlendirdi çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı