cancu1 Kızlar merhaba doktorum bugün ki kontorolümde suyumun fazla olduğunu periantolojiye yönlendirdi beni bilgisi olan yaşayan varmı
tahamommy cancu1 28. Haftadan doğuma kadar benimde hep fazlaydi dikkat etmeme rağmen düzelmedi, şeker takibi de yaptım sıkıntı çıkmadı bazen genetik olabiliyormuş, çok şükür sorunsuz atlattık, hamurişi ve tatlıyı kesin bir müddet inşallah düzelir
Semilk05 cancu1 valla bana da fazla dediler doktor 14 olarak girmiş rapora ama bu seviyeleri kabul ediyoruz fekan dedi başka doktor detaylı da
saadet2308 Canım bende 22 haftalık hamileyim bana da öyle dedi şekerden şüphelendi evde aç ve tok ölçüm yapıyorm şeker de yüksek değil haftaya gideceğim doktora
busra241_ saadet2308 bugün gittim sonuçların için bende şeker çıkmadı bende , bu haftalarda böyle olması normal şu anda herhangi bir sorun bir sıkıntı yok dedi 2 hafta sonra gel yine bakalım yine aynı şekilde artış olursa riskli gebe doktoruna danışacağız dedi
saadet2308 busra241_ bende gittim canım suyu düzelmiş fazlaydı tam iyi şuan dedi diyetle düzeldi geçmiş olsun sana başka ne dedi
busra241_ saadet2308 teşekkür ederim. sevindim canm senin için. Bana başka bişey demedi. Sınırda zaten bebeğin gelişimi haftasıyla da uyumlu dedi. 2 hafta sonra suyu gözümüzde çok gelirse, başka planlara bakarız riskli gebe doktorlara danışacaz dedi. Rahatlattı beni biraz
saadet2308 busra241_ geçmiş olsun inşallah düzelir suyu şekerine dikkat et şerbetli tatlılar yeme hamur işlerinden uzak dur benimki 4 haftada düzeldi