kayamommyy bende 25 haftada doğum yaptım sonlandırmayla ama öyle dayanılmaz değildi. Öğlen girmiştim gece 12 mi 1 gibi mi ne doğmuştu. Zaten siz indiğini hissediyorsunuz aşağıya. Sonrası ebeler yardımcı oluyor. Büyük bebek gibi olmadığı için çok zorlamıyor. O süreçte bol bol yürüyün. Pilates topu varsa mutlaka üzerinde esneyin. Bol bol nefes alıp verin. Su içme imkanınız olursa su için. İlaç veriyorlar oda bağırsak sistemini bozuyor su icince hemen tuvalet istegi geliyordu . Kimisi uzun çekiyor kisimi kisaymis. Kolay olacağına inanın. Önce iki normal dogumum var onlardan kolaydı adet ağrısı gibi öyle düşünün