bsrelif ben erken başladım alışverişe.Fikir olsun diye yazmak istiyorum.12.haftada 5 kapılı dolap yaptırdık.İkiz bebekler olduğu için yazlık kışlık her şeyi sığdıralım dedik.
Park yatak kardeşimden gelecek.
İkiz bebek arabası, emzikler philips aventin 2lilerden 2 paket aldım.Biberon seti iki paket,Molfix bebek bezi 16 paket indirimde gördükçe aldım.Ağız mendiller,mama termosu,alt açma örtüleri,ıslak mendil 24 lü uni baby,zıbın 18 adet sıfır kollu,6 tane hastane çıkışı,6 adet battaniye, puset örtüsü ve minderi,anne bebek çantası,lohusa külodu,emzirme sütyeni ve atleti,bol çorap,alt pijamalar,yazlık şortlu salopet tulumlar,2adet yastık, şampuan bebek yağı,çamaşır deterjanı ve biberon temizleyici ,pişik kremi aldım.Aklıma gelenler bunlar indirimde ne varsa almaya çalışıyorum ufak ufak hepsi birden çok masraflı olur diye düşünmüştüm.her ay 3 4 parça bişey.