Selenay147 Kızlar suan 4+6 dayım 5+3 te doktora gıdecegım betam betam o sıra 6000 cıvarı olmus olacak kese ve bebek gorunur mu sızce kalp atısı ıcın erken dımı
ozlemanneyim Selenay147 kalp atışı için erken gibi ama her gebelik bir değil benim önce kese göründü embriyo için bir hafta sonra gel dediler
Noyimommy Selenay147 ben de o günlerde gitmiştim kese vardı 2 hafta sonra göründü bebek ve kalp atısı
papatyama Selenay147 merhaba konudan bağımsız soracağım ama vitamin takviyesine başladınız mı düzenli doktor takibiyle
papatyama Selenay147 doktor mu verdi peki bunları? Ben de 5+5 hamileyim ama düzenli doktor kontrolüne başlamadım kendim eczaneden elenetal aldım onu da yanlış almışım elenetal 2 almışım 1’dekinde Folik asit daha fazlaymış sanırım. 1 hafta oldu elenetal kullanmaya başlayalı
Selenay147 papatyama evt doktorumla telefonla ıletısıem gectım verdı cuma komtrole gıdıcek kese gormek ıcın
Senanur0909 Selenay147 ben 6+5 gıttım ultrason da 5+6 günlük çıktı bebeği kalp atışını FLN duydum bence bıraz bekle hemem gitme
kps Selenay147 ben ilk 5+0 beta 1476 iken çok minik kese gözükmüştü. Bugün tekrar kontrolüm vardı 5+5iz kese ve yolk sac çok net gözüktü. Yüksek ihtimalle sizinde gözükür ama bebek için erken gibi duruyor.
kps purpoles merhaba 🌸 ölçüm yapmadı doktorum gayet iyi durumda dedi sadece ben sık takibe gidiyorum rahatsızlığımdan dolayı belki gelişim takibi gözle normal geldiyse bilemiyorum o yüzden 🥹