Merhaba hanımlarr 1 aydır vücüdm kaşınmaya başladı sonra hızlı bir şekilde heryerime benek benek yaralar yayıldı ama deli gibi kaşınıyordu doktora gittim gebelik alerjisinden ya da kolestazdan şüplenedi tahlilerim temiz çıktı ama kaşıntım ilaca rağmen devam ediyor yaşayan var mı bu yaralar geçer mi