yekkk34 Arkadaşlar 14.03te 133.5 olan bhcg hormonum 16.03te 72.77ye düşmüştü kimyasal gebelik oldu yani 1 hafta geçti ve hala regli olmadım normal mi acaba bu durum göğüslerim hala çok hassas acıyor regli belirtisi hiç yok ,dr a mı gitsem yoksa normal mi
burcinakbas Doktor size kimyasal gebelik dedi mi ? Değerler düşüp tekrar çıkabiliyor bende düştü ve hemen regl başlangıcı oldu doktorum kimyasal demişti
yekkk34 Yok demedi çünkü araştırmalarım sonucunda düşen bhcg değeri tekrar çıkmıyormuş çıkarsa da sağlıklısz olurmuş o yüzden dra falan gitmedim kan testi görünce anladım ben regli olmadım henüz 72den sonra 1 hafta geçti ne zamana olurum onu merak ettim normal mi diye