tugcelice07 zaten riskli bir gebelik yaşıyorum 4-5 doktor değiştirdim en güvendiğim doktor ile devam ediyorum.
Kornual gebelik diyen oldu, rahim anomalisinden şüphelenen oldu, kanama alanım vardı 10 gün öncesine kadar kanamalarım da devam ediyordu. Kanamam bitti şimdi bu durum ile karşı karşıya kaldım.