Kızlar. Bugün sabaha karşı bir uyandım bebiş çok hızlı hareket ediyordu. Sanki ilk defa böyleydi ya da sabah sersemliğinden ben tam ne olduğunu anlayamadım. Normalde son haftalarda hareketleri azalır diyorlardı öyle olunca şaşırdım. Bir de hızlı olması tedirgin etti. Sizde de olur mu böyle? :) bazen çok saçma sorular okuyoruz biliyorum ama insan cidden anne olunca ve beklemediği bir şey ile karşılaşınca merak ediyor. Bir daha kınamayacağım. 😂