Günaydın herkese🌸
20 şubatta genetik test vermiştim 1 hafta sonra da kromozom testi verdik. Mail adresi verip burdan çıkıp çıkmadığını öğrenilirsiniz demişlerdi. Her mail attığım da genetik sonucunuz devam ediyor,kromozom sonucunuz devam ediyor yazıyordu ayrı ayrı. En son attığım maile sabah cevap vermişler kromozom sonucunuz devam ediyor diyor genetik yazmıyordu çıktı mı sizce ben pek anlayamadım. Çıkıp çıkmadığını öğrenmek için hangi bölümü aramalıyım?
Cevap verirseniz çok sevinirim 💖