serenaybektass Kızlar asiri derecede yogun grip geciriyorum acile gitsem serum falan takarlar mi acaba
1_2_3_4 serenaybektass ayy geçmiş olsun bende atlattım ama gel bide bana sor serum ilaç almadan atlattım ama bir ayı buldu malesef
sarilale123 serenaybektass bende aynıyım ilaç verme taraftarı değilim dedi doktor. c vitamini takviyesi yapıyorum kendime. Limonlu çorba meyve özellikle kivi. Boğaz ağrısı öksürük fena bende
serenaybektass 1_2_3_4 Valla gidip orda sıra beklemek de gözümde büyüdü parol icsem daha iyi gibi zaten hastanede de parol veriyolar
zeynepsglm @serenaybektass ay çok zor grip oldum enfeksiyonum aşırı yükselmiş antibiyotik kullanmaya başladım vücudum çöktü resmen kusmalarım vardı grip kaynaklı daha çook arttı kesinlikle doktora git ve görün
zeynepsglm @serenaybektass bende senin gibi gittim ilk enfeksiyon çıktı iyi ki gitmişim dedim günlerdir hastanedeyim
GozdeKB zeynepsglm merhaba geçmiş olsun kadın doğuma mı gittiniz dahiliyeye mi bide kanınızda mı enfeksiyon çıktı yoksa idrarda mı