Bacilar ben esimden doğum hediyesi istemedim ona kendini sıkıntıya sokma.vs demistim sonradan begendigim gözlüğü aldı bana hediye olarak ama yine de istemem dedigime pişman oldum ya 😅 normalde hic cok alisveris yapan musrif biri degilimdir idareli biriyim. Neyse şimdi bunlar promosyon alinca icime dert oldu iki bucuk yıllık evliyim ve tek halim var her oda için, yazin da kışın da onları kullanıyorum. Esime dun dedim dogum hediyesi olarak yedek hali istiyorum diye. Yolluk,oturma odası ve mutfak icin. Sizce sacma mi olur hediye olarak? Agzimla istedim bi de ya huyum degisti anne olunca 😂🤦🏻