momrose Kızlar 12+2 yim doktorum tahminimce erkek dedi 2 haftaya netleşir dedi erkekse değişmez diye biliyorum ama değişen oldu mu
minikmucizem26 momrose 15 haftada erkek dedi bana 18 de yine erkek dedi…yinede kimseye duyulmadim ne olur ne olmaz detayliyi bekliyorum:))
minikmucizem26 momrose sen de detayliyi bekleyip kesinlestireblrsin haftan kucuk cnku yanilma olablyor
ARYa143 momrose evet ilk gebeliğimde erkeğe benziyor değişebilir demişti değişti 😂 hatta usg fotoğrafını gören yakınım direk erkek demişti 🤭😁😁 şimdi 10. haftadayız bakalım ne gelecek 😂
momrose minikmucizem26 seninki nettir bence artık 😂 ya ikili test yaptırdın mı canım benim yaptırasım gelmiyor
minikmucizem26 momrose ben 3 gebeligimdede ne ikili nede üçlü dörtlü test yapmadım şeker yuklemeside yaptırmadım cnm..sadece detayliya giriyorum oda yeterli oluyor bnce..cok ilac kullanma taraftarida dglmdr