Moz Kızlar 39.hafta kontrolünden geliyorum.Plesantası kireçlenmeye başlamış su azalmış bi tık nst de sancım yok max 1 hafta daha bekleriz diyor doktor.Ne yapmalıyım bu süreçte ya sezeryandan korkuyorum.Dedikleri sizin de başınıza gelmiş miydi
sifadrmaz Moz haftan bitmiş zaten korkulacak bişey yok ilk hamileligim de sezeryan oldum. Sağlıkla al kucağına
bayanhamis Moz 35. Haftada başladı benim benek kilo almadı. İlki sezeryan olduğu için ikincisini de sezeryan oldum 5 gün önce . Sizin haftanız ilerlemiş zaten bir sorun olacağını sanmıyorum
akide9 Moz su azaldığında en az günlük 3 litre su içmemi önermişlerdi 35. Haftada şükür 40 a kadar gelmiştim
dgngr Moz geçmiş olsun. Erken değil artık ama yatış verse daha iyi olur. Suni sancıyla doğuramazsan ve suyun gelmezse bebeğin hayati riski olmaması için sezeryan gerekebilir.
sifadrmaz Moz korkma benim acı eşigim çok düşük iğne bile olamam korkudan ama öyle korkulacak bişey yok Allah’ın izniyle. Zaten ağrı kesici yapıyorlar ayağa kalkması biraz zor ilk başta ama sonrasi oluyor gidiyor inan çok korkulacak bişey yok
bayanhamis Moz doktorunuz bir hafta daha bekleyebiliriz demişse o kadar süreniz var demektir o zamana kadar kendi sancılarınızla da doğum başlayabilir. Ama sezeryan olursa da korkmayın bebeğin iyi olması her şeyden önemli