aycicegi22 kuzum bunu çok düşünüp kendini üzme benim ilk gebeliğim öyle oldu 7+5 de kalp atışını duyduk gittiğim bütün doktorlarda bana kürtaj dedi ben beklemeyi tercih etmiştim 2. De normaldi şuan 3. Hamileyim gittiğim doktor kesen bozuk büyümemiş vs demişti hemen acik kürtaj dedi birde özel hastane yani ben onu da dinlemedim bekledim 6+4 de sanırım kalp atışını duydum çok şükür üzülme dua et sabret 🤲🏻🫶🏻🦋❤️