Günaydın hanımlar ☀️
Kısa bir sorum var, 30-35 hafta larda uçağa binen ve herhangi bir sıkıntı yaşayamayan oldu mu ? Tecrübelerinizi merak ediyorum.
Ağustos ayında 30 haftalıkken uçakla yolculuk yapmam gerekiyor dönüşümde büyük ihtimalle 34 haftalık olacak.
Uçak şirketleri Doktor onaylı kabul ediyormuş sanırım uçuşu
Sizler yaşadınız mı böyle bir durum ? Sorun çıkartan oldu mu ?