Khmu doğum kişiden kişiye değişen bir olay.. 1 saat içinde doğuran da var 12 saat içinde de. Mecburi sezeryan olmus biri olarak normal doğumu cok isterdim fakat kimsenin lafina gore hareket etmeyin çünkü ablamla ayni zamanda dogum ettik oda sezeryan 10 dk var aramizdan ozel hastane olduğu icin ayni oda istedik.. ben yine normal agri cekerken o acıdan kıvranıyordu. Ben gazımı çıkarmışken hala çıkaramamıştı zor yürüdü vs vs yani bana kalsa sezeryanda abartilacak bi durum degil ama bide onu ablama sorun herkes farkli söyler siz akışına bırakın allah yardim eder 💝