bsryq Hastanede rahim filmi için hangi bölümden randevu almak gerekiyor ya da özelde nerede çektirdiniz öneriniz var mı
meryys bsryq Medicalpark keçiören de özge yücel Çelik’te çektirdim 3 ocakta. Yaklaşık 20bindi taksit vardi
bsryq meryys memnun kaldınız mı aslında tam 1 sene olmadı 10 aydır gebelik oluşmadı içim rahat etsin dedim ama beklesem mi emin olamadım
meryys bsryq Benim kendi doktorumdu zaten kendisi, gebelik kayıplarım vardı onun için çekildi. Hastaneden de doktorumdanda çok memnunum. Hepsi çok yardımsever ve ilgililer