prensannesi__58 Kız esım erken gebelık testı almış ama bu vok yalancı pozıtıf yapıyor demıssınz Bncede ğozıtf yaptı ama sevınemıyrm malesef hep mı yanlış çıkarıyor bu test
Busranur_mnts prensannesi__58 bende doğru göstermişti ama daha koyuydu görümcem kullandı negatifti kuruma vs çıkmadı ya kan ver ya da 2 gün sonra aynı testten yap koyulaşma olursa gebelik vardır
buketdeniz19 prensannesi__58 ben de ilk gebeliğimi awox ile öğrenmiştim spnra nimo yaptım oda silik çıktı aynı senin testin gibi canım bu test adet günü net çizgi çıkartıyor bence hamilesin kan ver
prensannesi__58 Busranur_mnts reglı ye 4 gün var ya ondan belkı koyu degıldır ama bugün hıdebılırsem kan verırım valla sevınemedım herkez yalancı pozıtf çıkarıyor dedıler ua sızınde mı markası nımoydu
Busranur_mnts prensannesi__58 ben nimo da kullandım varken var yokken yok çıkardı ama yalancı olanlar da olabilir
prensannesi__58 Busranur_mnts insallah bana da doğru sonuç vermıstır Trendyoldan da aldım test oturdugum yerde hep bu nımo dan var o da çarşamba ya da perşembe gelır onu beklıyım bakım o da pozıtıf olursa kan verırım bana da dua edın doğru sonuç vermıs olsun ya
prensannesi__58 buketdeniz19 insallah oyledır ya valla hiç sevınemedım herkez yalancı pozıtıf çıkarıyor demıs ya ASM de bıze uzak bıraz belkı adet günü mu beklerım öyle verırım dua edın bana doğru sonuç vermıs olsun ya
buketdeniz19 prensannesi__58 ya tabikide dua ederim Allahım nasip etsin inşallah bazı testler yalancı pozitif verebiliyor ama bu her zaman olucak diye birşey yok farklı bir marka varsa onu deneyin yada eczaneden alıp yapın days doctor haricinde oda bana yalancı pozitif vermişti mesela
prensannesi__58 buketdeniz19 valla bı tane al dedım esıme onda bır tane almış eczanelerde hep bu kalmış Trendyoldan sıparıs verdım o da ya çarşamba ya perşembe gelır en son ıhtımal onu bekleyıp yaparım
prensannesi__58 Busranur_mnts prodoctor onun da yorumlarna bakmaya korkuyrm o da yanlış çıkarıyor sa😂😂 Gercı en ıyı marka da bıle yanlış çıkaran olmuş
prensannesi__58 Busranur_mnts sağlık ocağı uzak ya gıdemem kı bı tane de çocuğum var öğlenden sonra asm kan alıyor mu acaba onların bı saatı var heralde dımı
Busranur_mnts prensannesi__58 sabah 10a kadar alıyo canım acile falan var mı yakınınızda çoğu gebelik için kan almaz ama işte hastalık vs bahane uydurursan bi de gecikmem vsr gebelik şüphem var dersen alırlar
prensannesi__58 Busranur_mnts o da sağlık ocağının yanında valla Bnde akşam esım gelımce acıle gıtmek ıstyrm aslında orası daha erken çıkarıyor yarım saatte sonuç verıyor ama ne streslı seyler ya ben ılk çocuğum da adetım gectı nırmal kaset test yapmıştım pozıtıftı içim rahattı ama bunerken gebelıge çok guvenemıyrm😂
prensannesi__58 buketdeniz19 Bnde zor dayanıyrm valla ama varsa bellı olır bı kaç güne yoksa zaten yoktur acele etme dıyrm kendı kendıme 😂😂