tugba0305 Kızlar benim bebeğimde sorunlar olduğu söylendi ama devlette aynı doktor üzerinden devam edilemiyor.özelden bir doktorla süreci tamamlamak istedim.Medicalpark da Ümit Korkmaz mı Fikriye Işıl Adıgüzel mi ? Deneyimi olan varsa yazarsa sevinirim
Aleynaaaag tugba0305 aynı hastane de burcu hocaya gidiyorum ben ama bahsettiğiniz İkş hekimi de görmüştüm
sifadrmaz tugba0305 ümit korkmaza gidiyorum ben tavsiye üzerine gittim ama şimdilik memnunum çok yeni hamileliğim daha. Pek yardımcı olamam belki ama hep olumlu şeyler duydum Ümit bey hakkında
Aleynaaaag tugba0305 evet aşırı memnunum şuan 32.haftadayım ve kendisine 28.hafta da başladım bugün 3.muayeneme gideceğim nasipse
Aleynaaaag tugba0305 aayyyy gerçekten mi 32.hafta ile birlikte bir sürü şey de beraberinde geldi mi senşnde🥲
tugba0305 Aleynaaaag benim en başından beri sıkıntılı sürecim ve suyum fazla olduğu için sürekli ağrılarım oluyor
Mutluannee01 tugba0305 ben Seyhan medıkal park da Erkan Özer’e gıdıyorum ılk doğumumu da o yaptı ıyılesme surecım olsun dıkıs ızım olsun her şey çok güzeldi