elifffffffffffguuuuu Arkadaşlar çok stresliyim normal doğumu istiyorum ama ne gelen var ne giden doktor bebek çok büyürse normal doğum da olmaz dedi of Napıcam ya
sara29 elifffffffffffguuuuu eli kulağındadır.. ben 40+3’te doğum yapmıştım ama doktor çatı muayenesinde sinyal göndereceğim demişti..
MS2 Ben de bugün 40 oldum deliricem artık 0 belirti kontrolüm var 2 saate bakalım doktor ne dicek elifffffffffffguuuuu
elifffffffffffguuuuu gebesbiranne başı ters ama kanalda mı bilmiyorum bir tane doktor kanalda dedi bir tanesi değil dedi ama göbeğim düşmemiş eğer bu onu etkiliyorsa
kardlinkkk Bende de durum aynı nişan geldi çarşamba günü biraz sancım vardı gittim doktora 1.5 cm açıklık var dediler sonra tık yok ne sancı ne bişey kafayı yicem