kızlar üç gündür üç test yaptım hepsi silik çıktı bu sabah tekrarlamak istedim resmen boş çıktı ama saat sabahın beşi uyku sersemi ya yanlış yaptım yada test bozuk gibiydi herneyse dedim reglime iki gün kalmış bide normal test yapayim oda pozitif oldu 
