2 gündür sütüm azaldı akşam da bebeğim doymadı acil buzluktan bir poşet çıkardım ağladığı için hemen içirmem gerekti ılık suda beklettim biberona koydum soğuktu hala biraz daha beklettim biberonu ılık suda sonra içeceği sıcaklığa geldi kokusuna bakmak istedim normal anne sütü gibi ilk sağımda ki gibi kokmuyordu ama öyle ekşi kötü koku da değildi tedirgin olarak verdim buzluktan çıktığı için mi hafif koku oluyor ?