Ben 18.haftadayım. Bende hiç kusma olmadı, sadece bulantı hissettim. Doktor kusma başlarsa günde 2 defayı aştığında bilgi ver ilaç başlayalım demişti. Bulantı için de bana en iyi gelen şey kızarmış ekmek ve yoğurt olmuştu. Maden suyu vs tam tersi daha da rahatsız etti beni. Doktorunuz mutlaka bulantı için güvenli bir ilaç başlayacaktır. Bu arada 44 aylık bebis 4 yaşında oluyor artık, bu ay ay takip etme 1 yaşından sonra bitmiyor mu ya😅 44 ay biraz tuhaf geldi😂