Selam arkadaşlar, nasipse 6 yıl aradan sonra ikinci doğumum olacak. Çoğu şeyi tecrübe edinmiş olsak da çoğu şeyi de unuttum 🫣 göğüs pompası almam şart mı? İlkinde emdikten sonra boşaltmak için manuel olanını kullanmıştım o dönemlerde elektrikli vs de pek yoktu gerek de duymamıştım. 6 yıl zaman geçti şimdi giyilebilir vs olanları da çıkmış. Duruma göre mi almalıyız pompayı yoksa alsak süt artışı vs konusunda daha mı etkili olur?