Hastane odası için organizasyon firması ile anlaşan var mı? Sezaryen doğumda belli bir gün oluyor saatini bile biliyorsun, firmaya net bir gün verebilirsin ama normal doğumda sürecin nasıl ilerleyeceği doğumun ne zaman başlayacağı belli değil ki nasıl anlaştınız firma ile 😅 ilk bebeğim olduğu için biraz heves ediyorum böyle şeylere, anı kalsın diye çekim yaptırmak istiyorum vs ama doğum yaptınız ve tahmininizden birkaç gün erken veya birkaç gün geç oldu, firma bu durumda organizasyonu kuramamış oluyor, ücret iadesi de yapacaklarını sanmıyorum. Ne yapsam bilemedim 😅 böyle bir durum yaşayan var mı?