twinmoms34 yaa 🥲 ben de aynı hisler…. Eşimle 10 yıldır birlikteyiz Hep bir kız bir erkek veya 2 kız ismi düşünmüştük. 2.erkek olduğunu duyunca çok şok oldum isim bulmakta zorlandım o kadar iyi anlıyorum ki… bir yandan duyan herkes 2 erkek mi Allah yardımcın olsun derken psikolojik çok saçma bir süreçti ya Allah aratmadı neyseki çok şükür sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻