Bsraao Tüp bebek 2 hafta sonra transfer olacağım 5 gün embriyosunun tutunma ihtimali daha mı yüksek sizlerde durumlar nedir
NobleMom Bsraao Evet daha yüksek ama kaliteside önemli bildiğim kadarıyla. AA kalite en iyisi oluyormuş. BA kalite onun bir tık altı gibi gibi kategorileri varmış
Leyla93- Bsraao embriyo 5. Güne gittiyse ve 5Aa kalıteyse doktorlar tutunma ihtimaline daha yuksek gözüyle bakıyorlar inşallahhh güzel haberler alırsınız ❤️
Bsraao NobleMom 5AA dedi doktorum biraz stresliyim ikinci tüp bebek tedavi sürecim ilkinde hiç embriyo oluşmadı birde gebelik kayıplarım var bundan ötürü biraz korkuyorum
beyazaydinturk öncelikle hayırlısını versin Allah benim 5. gün embriyosu iki adet transfer yapıldı ikiside tuttu elhamdülillah kalite evet önemli ama genetiğini bilemedikleri için Allah neyi nasip ederse o oluyor benimkilerin kalitesi iyiydi arkadaşımın orta kalitede 5. gün embriyosu transfer edildi tuttu çok araştırdım ama 3. gün embriyosuda tutabiliyor içinizi çürütmeyin Allah nasip ettiyse olacak
dozkaraca Benim ilk transferde 4ab, 4bb embriyolar vardı. Tutmadı. 2.de 4bb,4bc embriyo transferi oldu. İkisi de tuttu. 3. Ya da 5. gün olması, aa kalite vs elbette önemlidi ama asıl önemli olan nasiptir