Gebeliğim 6 aylık olduk detaylı ultrasyona girdim orada suyun fazla felan demedi kadın doğum doktoruna gittim kontrole detaylı ultrason kagıdımı gösterdim bebek iri suyun fazla şekerden şüphelendiğini söyledi çok şükür şeker normal çktı enox iğne yazdı ne için yazdığına anlam veremedim diğer gebeliklerde kullanmadım benmle aynı durumu olan veya yardmcı olabilecek varmı aranızda