Ben de hamilelik başlayalıdan beri aynıyım canm 11 haftalığm. Uykum geliyor ama uyuyamıyorum bir türlü dalamıyorum dalsam da 1 saat sonra uyanıyorum tekrar uyuyamıyorum. Hormonlardan kaynaklı olduğunu söylüyorlar ama millet bu aylarda deli gibi uyuyor bizde o durum yok işte bu kötü bir şey. Bir süre sonra alışıyorsun ama merak etme. Umarım duzeliriz biz de güzelce uyuyabiliriz.