Oğlum daha küçüktü 2 yaşında felandı kimyasal gebelik yaşadım ama ilk başlarda normal gebelik sanıyorduk öyle korktum ki nasıl yaparım oğlum çok küçük diye ,bide en gözümde buyuttugumde iki çocuklu bir anne nasıl olurum ben yapamam ikisine de ayrı ayrı yetemem ki o kadar büyümedim henüz 😔,ben kendime bile zor yetiyorum oğluma alıştım acaba ona ihanet mi etmiş olurum ,ya onu ihmal edersem aksatırsam o bir köşede ben bilmeden ağlarsa ya ,ben bunları düşünmeden edemiyorum ki ,şimdi ise oğlum 4 yaşında biraz olsun büyüdü ama ben yinede yok yaa iki çocuklu bir anne olarak düşünemiyorum kendimi ,ben napıcam böyle ,ne yaparsam yapayım bu düşünceyi aşamıyorum ,ben sadece oğluma bakabilirimki ben başka bir çocuk ikiye bölünme ayrı ayrı hem o hem oğlum ben yapamam ki ,yani inanın elimde degil ona bir kardeş de dünyaya getirmek istiyorum ama ben beceremem ki yaa ben sanırım sadece oğlumla kendime yürüyebileceğimiz bi yol cizgim ben ben böyleyim yani ben nasıl yapıcam eğer biraz daha böyle devam ederse o büyüyünce ona ne diyeceğimi de bilmiyorum ya kizarsa bana onu kardeşten mahrum bıraktığım için ,bilmiyorum kizlar delirdim işte hoşgörün