Weenie denizhelensarpberat başlıcam onun nazına niyazına 😂 gelsin artıkkkkk 😭😭 nefes alamiommm bugün 15.30 randevu var devlette bakalm ne dicekler
Weenie denizhelensarpberat 40+1 de 4.750gr olmuş 😢 yatış verdi hemen dün akşam 7 den beri aç susuz sezeryana alınmayı bekliyorum 🙏 inşallah ama inşallah en kısa zamanda tez vakitte alır sezeryana 🤲🤲😢🙏🤲💕
melegim91 denizhelensarpberat İçeride kalan duymadık hiç elbet çıkacak 😅 Akışına bırak kuzum çünkü insan kafasında en çok neyi büyütür ve kurarsa, korkuları onu daha çok bulacak gibi hissediyor.Akışına bırakıp doktoruna güvenmek ve tevekkül etmek en güzeli 💐
nur_dum denizhelensarpberat Benimde 5 aylık korkularim var panik atak hastasıyım bugün detaylıda zor durdum doğumda nasıl durucam düşündükçe korkuyorum.
denizhelensarpberat nur_dum sakin ol ilk zamanlar bende sen gibiydim sonuçta bi sekılde çıkacak tabi ki canımız yanacak ama uzun sürmez çok zor olsa çoğu kişi çokça çocuk yapmaz diye düşünüyorum
denizhelensarpberat bsrbrkysr184_ aiyyy 10 güne kadar biraz geçer bence allahtan varya şansına hava sıcak değil serin
denizhelensarpberat Weenie aaaa suan doğurmuş olman gerekli insallah çok güzel geçmiştir belki suan telefona bakamazsın bacım hayırlı uğurlu olsun bebişinizzz sende tez zamanda hemencik iyileşirsin insallah 😍😍😍😍