hilalaselll4 ayy inşallah canım allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin lekelenmen oldu mu bende bel ve kasık ağrısı var adet olacak gibiyim ilk hamileliğimde silikle öğrendim ama lekelenmem olmuştu hatta sonrasında kanamam oldu progestaran kullanmıştım