melisakucuk 5 hafta 10 günlük bebeğim ve ben yeni öğrendim tam anlamıyla ne kadar olduğunu folik asit gebelik öncesinde de kullanmadım ama ne zaman kullanmaliyim sizce
gzmnrhal melisakucuk Randevunuza daha çok varsa sağlık ocagindan bile isteyebilirsiniz ama süreci uzatmayin zaten 12 ci haftaya kadar içmeniz gerekiyor bebek omurgasi vs oluşmadan . Çok önemli bi ilac aksatmayın
annebebeka melisakucuk gebelikten önce içersen daha iyi, içmezsende bişey olmaz merak etme. Ama hemen al çünkü hamilelikte çok önemli
melisakucuk annebebeka şu an aldım folik asit bu saatte içtim ama aç tok karnına fark eder mi yarib sabahtan başlayacağım içmeye acile gitmiştim doktor önerdi de bugün alabildim ilk doktor kontrolüme Perşembe gideceğim
smkrky Sorun değil şimdi kullanmaya başlayabilirsiniz aksatmayın bence doktorunuz verecektir zaten ama randevunuza varsa da eczaneden alabilirsiniz gebelik için derseniz verirler, günde 1 tane içiliyor zamanı fark etmez. Hayırlı olsun☺️
melisakucuk smkrky çok çok teşekkür ederim acile gittim bebeğimin ne kadarlık olduğunu bugün öğrendim geç vakitte eve döndüğümüz için bol bol su iç folik asit başla dedi bugün aldım folik asit şimdi içtim ama yarın sabahtan aç karnına içmeye başlayacağım artık
morleylak16 melisakucuk öncelikle hayırlı olsun bebeğin🥹🥹🥹 ben elenatal2 kullanıyorum doktorum doğuma kadar kullan dedi. Bu şekilde doğuma kadar kullanan var mı? Şuan 12+5im
smkrky morleylak16 ben de 2 haftadır farklı bir marka multivitamin kullanıyorum 15 haftalık şuan, doğuma kadar kullanacağım aynı şekilde d vitamini ile birlikte.
morleylak16 smkrky Bana doktorum multivitamin d vitamini ve Demir ilacını bu perşembe kontrolüm var o zaman reçete edeceğini iletti. Onların haricinde elenatal2yi de doğuma kadar kullan dedi. Ama kokusu kötü yaa 6-6.5 ay daha nasıl içicem bilmiyorum
smkrky morleylak16 Ben hiç kullanmadım kokusunu bilmiyorum o yüzden🥲 Ama aslında o da multivitamin zaten, içinde demir de var hatta, neden tekrar verecek ki onları acaba anlayamadım
morleylak16 smkrky İnan ben de anlayamadım en iyisi perşembe günü detaylıca sormak ama cevapladığınız için teşekkür ederim ☺️