ozlmozrdl anlatmıştı hatırladığım kadarıyla bahsedeyim, tüm hormonlarınalt üst olmuş, hiç reglolmamak lâ aşırı kan kaybı arasında git gel yaşamalar, duygu durum değişikliği, beraberinde başka sağlık sorunları da saymıştı.
Çıkarmak istediğinde de takan Dr yokmuş heralde başka biri ilgilenmiş onu da becerememiş ameliyatla almak zorunda kalmışlar birkaç gün kolumu oynatamadım dedi 😕