Çocuk gelişimi mezunuyum once uzman doktor görüyor ondan sonra sizi yönlendiriyor staj yaptığım dönemde iki tane özel öğrencim vardı haftanın 4 günü rehabilitasyon merkezine gidiyorlardı 2 günde kaynaştırma öğrencisi olarak anasinifina geliyorlardi diğer çocuklarla iyi uyum sağlamışlardı korkmayın herşeyin üstesinden gelirsiniz kendinize güvenin❤