fatmayzgn hilal0100 şimdi hastanedeyim nst bekliyorum inşallah doktor gün verir belirsizlik çok kötü birde son haftalar baya yoruldum
hilal0100 fatmayzgn insallah canim sukur haftanida doldurmussn bin sukur darisi bizlere ins sende hayirla dogur
fatmayzgn melisasak35 benim suyu sınırın altında 6 cm ölçtü bugün bakalım nst den sonra soracağım ne zamana planlama yapacağız diye
maco61 fatmayzgn sağlıkla doğsın bende cuma girecegim devlette nst 34+1 oluyorum am usg 1 2 hafta ömde ölçüyor bakalım devlete ilk defa gidiyorum kızım özeldeydide
hilal0100 fatmayzgn yaaa insallah hayirla dogurursun canim ne dediler sana ne zman yapalim dediler dogumu
hilal0100 fatmayzgn gununu belirlet bence susuz kalmasi cok kotu cocigun allah korusun bisey olmadan dogur
fatmayzgn hilal0100 inşallah canım hepimizinki sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻 başkalarının doktorları 36 haftada su 10 cm altındaysa alıyor benimki asla almıyor yeter bu su ona diyor ama insan korkuyor işte
fatmayzgn hilal0100 yok gün vermiyor 2 gün sonra tekrar çağırdı 🥹 Şimdi alsam küveze koyarız diyor ama ben anlamadım kgsi 2800 ciğer geliştirici de yapılmıştı sadece suyu az şuan ne diceğimi bilemedim
fatmayzgn maco61 amin inşallah sizde sağlıkla alın inşallah kucağınıza🤲🏻 Ben şehir hastanesinden memnunum da bebeğimin suyu az bir şey olur diye korkuyorum artık alsınlar istiyorum doktorlarda risk alıyor bebeği almıyor ne zaman doğum olcak belli değil
hilal0100 fatmayzgn evt canim ya bisey olmadan alinirsn insallah cok uzatmanin anlami yok zaten haftasi dolmus masallah aklin rahat olurdu cocuk yaninda olsaydi
fatmayzgn hilal0100 ona göre erken doğduğu için 37 yide tamamlasın dedi geç Prematüre de olmasın diye