1 ay önce spinal sezeryan oldum. Sezeryan esnası korkulacak hiç bişey yok çekiştirmeler bastırmalar hissediyorsun diyorlar ever hissediyorsun ama öyle korkutucj bişey değiş gayet normal bir şey zTen o sırada bebeğini görüyorsun ve herşey bitiyor artık. Sonrası ise bir kaç gün biraz zorlu zorlu dediğimde tuvaletini yaparken kalkarken yardıma ihtiyaç duyduğun için günden güne çok hızlıca iyileşiyorsun. İlk ayağa kalkma için korkutuyorlar bende çok endişeliydim ama kaldırdılar bu muydu dedim hiç bişey yok yani